"De body is van plywood oid, maar professioneel afgewerkt en daardoor ook lekker licht."
Hahahahaha
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
"De body is van plywood oid, maar professioneel afgewerkt en daardoor ook lekker licht."
Hahahahaha
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Vriendelijke groet,
"De nog helemaal vintage elektronica is recent herzien door Hans van EIG Muziekwinkel, iemand die in Nijmegen eo bekend staat als iemand die zijn vak goed verstaat. "
WHAHAHAHA
En:
"Het enige nadeel: de 5 way switch heeft nog een lichte plof/kraak; een vervangingsonderdeel stond op een lange levertijd en een relatief hoge kost, dus is door Hans gereviseerd."
Gereviseerd met contactspray dus.
https://link.marktplaats.nl/m1698671599
Ik kan me vaag herinner dat ik Popa Chubby ooit op zo'n Strat heb zien spelen. Anderzijds: die Hells Angels stickers![]()
Wat mij opvalt is dat hier momenteel veel zelfbouw / Frankenstein wordt verkocht. Een greep uit de recente advertenties:
Krachtige rockmachine... grote rijke sound... toe maar.
Zelfbouw kruising tussen Firebird en Telecaster. Iets minder poeha en realistischer geprijsd.
En van dezelfde aanbieder / bouwer.
Telecaster zelfbouw linkshandig.
Zijn dat nou allemaal Corona-projectjes van mensen die ineens tijd zat hebben.?Stuk voor stuk geweldige gitaren natuurlijk met ronkende specs... maar ze willen er wel vanaf.
"Meten is weten, gissen is missen"
Geen gitaar maar een amp. Stond een kleine 2 maanden geleden nog te koop in Limburg voor pakweg 1/3e van de huidige vraagprijs:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr
Schaamteloos hè dat kapitalisme!
Je hebt het hier wel over Pareltjes der GitaarBouwKunst die door echte, originele, onbespoten en zeer gervaren LUTHIERS* gemaakt zijn, ja!
*= mannen van middelbare leeftijd met een middelbaar buikje die Jos heten en tot aan het begin van de pandemie werkzaam waren op de afdeling Planologie van een middelgrote gemeente in het zuiden des lands
Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
Favorieten/bladwijzers