Nieuwsgierig: is er een reden om de buizen boven niet serieel na de onderste buis links te bedraden?
En dan natuurlijk de tweede vraag, is er een reden om dat wel te doen...
Nieuwsgierig: is er een reden om de buizen boven niet serieel na de onderste buis links te bedraden?
En dan natuurlijk de tweede vraag, is er een reden om dat wel te doen...
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers