-
27 januari 2021, 22:18
Ik zie ook dat niet als dedain maar meer als een maatschappelijk probleem. Als er één ding is wat de maatschappij ontwricht dan is het wel social media. Echt leuk als je het op een goede manier gebruikt, maar dat is vrijwel onmogelijk omdat ht pas werkt met minstens twee deelnemers. WhatsApp wordt door partners gebruikt als controle cq stalking app. Appgroepjes, die zo handig lijken, verzanden vrij snel in oeverloos heen en weer appen. Bovendien zijn mensen hierdoor heel afspraak onbetrouwbaar geworden. Sprak je vroegah een week van tevoren af en dan was je er gewoon, nu kunnen we altijd last minute nog alles omgooien. Vaak omdat we, via social media, erachter zijn gekomen dat er op dat moment iets leukers is.
Dan wordt het ook nog als een maalstroom gebruikt door allerlei schimmige en gewelddadige kneuzen om af te spreken of aan iedereen te laten zien hoe dom ze zijn. Maar we zijn er wel druk mee met z'n allen.
On topic; laatste keer dat ik een bandje mixte moest ik m'n foon uit de auto halen, want de band wilde dat ik wat opnames maakte. Maar klopt dat veel lui en dus ook technici dat ding niet los kunnen laten.
Regels voor berichten