Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
Nee, daar ben ik het minst bezorgd om. Sowieso bovenkant super-feesttent-proof: nauwelijks knoppen, footswitches als encoders, perfect. Alleen aan beide zijkanten behoorlijke openingen voor koeling. Paar spetters vloeistof die, zo lijkt het, rechtstreeks op de print terecht kunnen komen.
Ik denk dat dat wel meevalt, daar zal best over nagedacht zijn, anders spatschermpje ervoor....