Zo ik heb de laatste pedaal toegevoegd aan mijn bord.
De TC Electronic Hall Of Fame 2 mini.
Goed pedaaltje. Ik heb er gelijk een andere toneprint ingestoken. Een subtiele hall reverb.
De pedaal staat altijd aan.
![]()
Zo ik heb de laatste pedaal toegevoegd aan mijn bord.
De TC Electronic Hall Of Fame 2 mini.
Goed pedaaltje. Ik heb er gelijk een andere toneprint ingestoken. Een subtiele hall reverb.
De pedaal staat altijd aan.
![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Mooie plank!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Very neat indeed... Geen grammetje teveel aan poespas.. Ik ben na talloze boards en pedal setups alweer terug naar een GT-8... Ms wel voor de 5e x inmiddels...Minder veeleisend qua fx geworden, en more convenient.
Bedankt.
De Boss GT-8 heb ik wel eens wat filmpjes van gezien maar ik ben niet zo goed in instellen en hij had me veel teveel opties...
Je hebt nu zoveel mooie multi fx bakken maar mijn probleem is dat je bezig blijft met instellen. Ik zie dat al als ik met plugins bezig ben online
Daarom blijf ik bij stompboxes.
Work in progress.
De koffer is een showmaster 48. Niet zozeer omwille van de hoeveelheid effecten, dat valt best mee (volgens 'de standaard' dan toch), maar ik wou graag mijn wireless troep mee integreren. Dat wou ik graag tussen verschillende repetitieruimtes mee transporteren.
De vox mini amp is mijn backup ampje voor repetitie met de tweede band. Vox ac15 blijft altijd in het andere repetitiehok. Mijn rug wil niet graag dat die vaak verhuisd wordt. De vox mini voorzie took line out voor de in ears. Ik probeer de voordelen van beide systemen te combineren: eigen amp voor ambient omgevingsgeluid, in ears met alleen mijn signaal op zeer laag volume zodat ik mezelf van eender waar altijd kan horen zonder dat onze zanger zichzelf weer eens een keertje niet kan horen.
Op het gelijkvloers en op de eerste rij zit de switcher, bluetooth page turner en de line 6 voor alle modulate en timebased effecten.
Tweede verdieping op eerste rij is alles wat ik nog moet bedienen.
Tweede verdieping tweede rij Vox mini amp en een variëteit aan drive pedaaltjes. Blues driver en OCD zijn mijn golden standaard.
Onder de scharnierende plank zitten alle voedingen, in ears, wireless unit en nog voldoende opslag voor zenders/snaren/...
Trex power supply voor de effecten staat er niet op maar ligt hier ergens onder alle rommel te wachten op montage.
Volgende stap is alle voedingen aansluiten en vervolgens de signaalpaden.
Patchbox staat later nog op het programma.
![]()
Laatst gewijzigd door Arez; 20 december 2020 om 16:06
Wauw, jij durft, een AD-2 en een MT-2 op hetzelfde bord...![]()
maar goed over de layout nagedacht en een goed gebouwd bord, dat mag ik graag zien zo!
Misschien al eerder voorbij gekomen, maar ook leuk is https://www.reddit.com/r/guitarpedals/
Daar vind je bijvoorbeeld zulke dingen:
Dan doet Arez het een heel stuk netter.![]()
"In God we trust, all others pay cash."
De combinatie AD-2 en MT-2 heeft weinig met durven te maken, eerder met 'the right tool for the job'. Dat is helaas het gevolg van in covergroepjes te spelen, dan liggen de genres best wel wat uit elkaar. Gaande van 6 string ukelele (vanuit de AD-2 recht naar mengpaneel) tot 80s metal zoals judas priest waar de MT2 de vox ac15 echt wel zeer overtuigend kan laten brullen.
Al begrijp ik wel dat ze tamelijk contradictorisch zijn (en toevallig is ook niet iedereen fan van beide afzonderlijk)
Herken het probleem wel hoor. Hier doe ik dat met twee mini-bordjes: AD-2 -> TU-2 -> EH-2 voor het acoustische werk en TU-2 -> SD-1 -> DD-2 tussen de Les Paul en de Champ. De SD-1 staat vrij ver open, de drive regel ik dan met het volume op de gitaar. Speel nooit "harder" dan bluesrock dus een MT-2 is ook niet zo voor mij bedoeld.
"In God we trust, all others pay cash."
Ik kan hier echt blij van worden
![]()
Favorieten/bladwijzers