Ik heb 'm nu bijna een jaar en ik ben er heel blij mee. Speel nu veel meer omdat het gewoon voor het grijpen ligt en ik gewoon in de woonkamer kan spelen. Ook als we met het gezin thuis zijn en ik dan niet zo snel boven ga zitten spelen zet ik nu gewoon m'n koptelefoon op en neem ff de nummers van de band door terwijl de kids aan 't spelen zijn.
Geluid vind ik meer dan prima en ik speel altijd met bril.