Op zich gaat Thomann ook nog steeds goed. Zou inderdaad kunnen dat het alleszins meevalt hoor. Er staat alleen wel een grote waarschuwing op de site van Crazyparts zelf. En dat Nederlandse adresje van Barno is goedkoper, ook niet geheel onbelangrijk en scheelt natuurlijk ook nog eens in de verzendkosten.
T-tops zie ik als een soort hotrod PAF, maar dan niet met zo'n enorme output, waardoor er toch nog enige dynamiek in zit (hoewel met een bak gain ook verdwenen). Ze zijn wat venijniger in het mid lijkt het en dat vind ik bij PAF's nog wel 's wat missen. Moet zeggen dat de BKP Crawler die ik nog heb liggen dat ook goed doen. Alleen hebben die wel weer veel meer output, wat meer compressie. Voor een goeie bak gain zijn die dingen wel weer erg tof. Desalniettemin wil ik toch 's aan de T-top. Kijken of het wat voor me is. Er zijn ook veel goeie T-top kloons, die een fractie van originele kosten, maar het lijkt me juist leuk om 's een humbuckertje om te bouwen. Nog niet eerder gedaan en echt moeilijk lijkt het niet.Mocht het verschil met een short-bar magneet nou echt veel invloed hebben, wie weet dat ik dan toch ook 's die Shaws... Van dattemme.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers