Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1004

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Geen ervaring mee, maar schijnt prima spul te zijn.
    Scheelt ook nogal niet wat in prijs met al die high end mini humbuckers ! Ik word trouwens wel gek van al die reviews die ik lees: allemaal even ‘geweldig’, ‘heel goed’, ‘prima’ ... Dus als iemand hier een eerlijker oordeel heeft over die Artec of andere betaalbare mini humbuckers, dan hou ik me aanbevolen.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 3 oktober 2020 om 23:57

Senior Member

Standaard

Helaas geen ervaring of links naar reviews. Maar ik vond het bij mijn recente aanschaf ook lastig om degelijke reviews te vinden. Je moet voornamelijk af gaan op wat mensen zeggen die, die dingen zelf gekocht hebben. En mensen zullen simpelweg een roze bril op hebben ten aanzien van in hun ogen een goede aankoop.

Wel heb ik goede ervaringen met die webshop. Heb de man nooit in persoon ontmoet, maar via de mail is de communicatie zeer goed. Is het niet een idee om gewoon een mail er aan te wagen en vragen of je ze mag uitproberen? Desnoods vragen of je langs mag komen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384 Bekijk bericht
    Wel heb ik goede ervaringen met die webshop. Heb de man nooit in persoon ontmoet, maar via de mail is de communicatie zeer goed.
    Klopt, prima service, snelle levering. Het zijn bijna allemaal eenmanszaken denk ik; sommige andere hebben meer moeite om alles op tijd te leveren, en aan de communicatie schort het ook wel eens. Maar over TLC Guitar Goods heb ik niks te klagen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten