Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37

Threaded View

Senior Member

Standaard

Ik heb de George L's inmiddels ook allemaal weer van mijn bord afgehaald. Ook jaren gebruikt, maar bij mij toch zo nu en dan storingsgevoelig. Had de haakse pluggen. Wellicht heb ik het zelf niet helemaal goedgedaan. Na verloop van tijd had ik dan wegvallen van geluid, moest ik al die patchkabeltjes weer even natikken, dan schoot het geluid weer aan. Meestal was het dan op te lossen door betreffende kabeltje even opnieuw iets in te korten en opnieuw in die connector te prikken. Uiteindelijk ben ik weer overgegaan naar gegoten vaste plat haakse patchkabels. Nooit meer gezeik gehad. Ik kocht die George L's destijds omdat er vrij hoog over werd opgegeven op diverse fora. Met George L was je best wel de man zo leek het, en op maat te maken ook nog. Vond het toen al erg duur eigenlijk, die connectors en ook die kabels. Maar goed, voor George L moest je betalen.

Edit: die hoesjes, dat is niet meer dan een plastic zacht dopje wat je over de haakse connector kon vouwen. Dat speelde geen enkele rol in of die schroef goed vast bleef zitten bijvoorbeeld. Volgens mij zijn die dopjes puur voor het visuele aspect gemaakt.
    Laatst gewijzigd door AoDf; 27 september 2020 om 23:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten