Natuurlijk niet, tommyguns horen in een vioolkistje. En de vioolkistjes wilden niet op de foto. De altijd vrolijke meneer met de Napolitaanse mandoline wel altijd.
Natuurlijk niet, tommyguns horen in een vioolkistje. En de vioolkistjes wilden niet op de foto. De altijd vrolijke meneer met de Napolitaanse mandoline wel altijd.
De thinlines:
(De ES-33O kopie is dus inmiddels weer ontmanteld en ligt te wachten tot haar nieuwe laagjes nitro zijn uitgehard)
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Mocht je wat meer info over nitro willen, je kunt Fred Dons hier een vraag stellen en anders wil ik Peer wel vragen of hij zin heeft om jou verder te helpen, Hagenezen onder elkaar![]()
Ze hebben eigenlijk allemaal hun kwaliteiten maar de ES-333 en de Sheraton doen min of meer hetzelfde dingetje en dan verslaat de ES toch de Sheraton....
De andere twee hebben P90s en zijn hol (de Framus helemaal rechts grotendeels hol (op een blok van brug tot staart na) en zijn beter in de luchtige percussieve (jazz)tonen.
Kijk, dat waardeer ik!
Het is al enkele jaren geleden dat ik nog actief was op het forum, dus dringend tijd voor een update![]()
![]()
Super sonic, zie je niet vaak. In mijn hoofd moet die iets van botswagen glitter zijn.
Wat is dat voor explorer?
Favorieten/bladwijzers