Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 76
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.075

    Standaard

    Ook op een reparatie hoort (enige) garantie te zitten.

    Vroeger toen ik nog in een audio td werkte gaven we geloof ik zelfs 6 maanden op de verholpen klacht. Nou zaten we meer in het Hijg-End spul, dus daar mocht de klant ook qua service wel wat meer van verwachten. En het moest om dezelfde klacht gaan, hoewel we daar schappelijk mee omgingen.

    Er is altijd wel enige discussie. Een klant heeft een reparatie met onvolledige klachtomschrijving binnen gebracht en niet gemeld dat het alleen bij volle maan optreedt, dat soort dingen.
    Zeker bij 'af en toe' klachten kun je nog weleens voor gaas gaan. Maar hoe vaak gebeurt dat per saldo.

    Je hebt ook je naam hoog te houden. Als een klacht er vrijwel na reparatie er nog steeds in blijkt te zitten en de reparateur stelt zich hard op, is die z'n klantje voor de toekomst kwijt. Het is een beetje geven en nemen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.455

    Standaard

    Verbaast me over dr tube. Hij heeft een goede naam en ik heb zelf ook goeie ervaringen met hem. Prijzig, dat wel maar wel gewoon goed en helder.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.350

    Standaard

    Ik ga straks naar hem toe. Komt vast goed.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    👍Badr Hari meenemen en dan hoef je niks extra’s te betalen straks😉

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Je hebt ook je naam hoog te houden. Als een klacht er vrijwel na reparatie er nog steeds in blijkt te zitten en de reparateur stelt zich hard op, is die z'n klantje voor de toekomst kwijt. Het is een beetje geven en nemen.
    Helemaal waar. Klant tevredenheid staat bij mij boven aan de lijst na eerlijkheid. Ik kom uit hetzelfde service circuit maar daar werd ALLES gerepareerd.

    Ook ik geef twee maanden garantie op het uitgevoerde werk. Als iemand nou na een half jaar terugkomt laat ik hem echt niet barsten hoor. Klanten behouden is de basis van je toko. Maar dit heeft wel zijn grenzen hoor. Had een keer een fender met losse potmeters in de print. Na dit te hebben hersteld voor een paar tientjes wilde de klant dat ik op de factuur vermelde dat dit het gevolg van bluswater maw hij wilde de verzekering pootje lichten. Daar weigerde ik aan mee te werken dus de reparatiekosten waren niet akkoord waardoor de klant volgens de voorwaarden zijn amp ongerepareerd kosteloos mag terugnemen. Gesoldeerde printscheurtjes kunnen niet ongedaan worden gemaakt dus liep hij de deur uit met een gratis herstelde amp. Dit is erg frustrerend en die klanten ben ik graag kwijt.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.737

    Standaard

    Mooie klojo dan, als ie dat wil moet ie dat toch vantevoren vragen, niet achteraf?
    Er lopen wat interessante figuren rond

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    ... maw hij wilde de verzekering pootje lichten...
    O ja, die hadden we ook. Figuren die vooraf een prijsopgave wilden voor de verzekering. Of ik er even op wilde melden dat het gevolg van blikseminslag was. Ik heb toen het apparaat ongeopend en mondeling total loss verklaard.

    Overigens heb ik weleens een serieuze verzekeringskwestie gehad met een peperdure McIntosh versterker (ƒ18.000,- destijds als ik me goed herinner), die nagenoeg nieuw was maar gezien wat ermee was gebeurd niet (onder fabrieksgarantie) kon worden hersteld. Het ding was gewoon afgeschreven. Toen stuurde de verzekeraar ineens een expert met camera langs aan wie ik de schade maar even moest aantonen. Nou was dat geen enkel probleem, maar je snapt wel dat als ik aan zwendel had meegewerkt ik dat had mogen bezuren.
    Laatst gewijzigd door Plant; 12 september 2020 om 17:18
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Mooie klojo dan, als ie dat wil moet ie dat toch vantevoren vragen, niet achteraf?
    Daar heb je een punt maar ik WILDE niet eens meer zaken doen met de man. Die 70 euro neem ik dan uit principe voor mijn verlies.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.737

    Standaard

    Is die man nog ooit terug gekomen voor nog een klusje, of niet?
    Hij is goed geholpen voor weinig

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.193

    Standaard

    Nee nooit meer gezien. Komt er ook niet meer in. Staat samen met nog een andere malloot op mijn blacklist.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top