Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 76
    Senior Member

Standaard

Niemand is foutloos, dat voorop gesteld. Voor zover ik kan beoordelen is jouw tech niet de eerste de beste en staat als goed bekend. Als het een vage klacht betreft kan zoiets ook zomaar gebeuren.

Als het mij zou overkomen zou ik het waarderen als ik de kans kreeg mijn fout te herstellen waarbij ik je ruimschoots tegemoed zou komen. Geef hem die kans ook al is het maar om zijn goede naam te zuiveren.

Senior Member

Standaard

Dat ga ik ook doen, ik zal er eens een mailtje aan wagen. Lijkt mij ook geen ongeschikte kerel. Als de versterker bij hem een hele middag stil is, is het ook niet raar dat hij denkt dat het is opgelost.

Standaard

Ik moest wel even lachen om de factuur met factuurnummer ' 20-001'. Dit suggereert dat dit de eerste reparatie dit jaar is en het qua drukte misschien wel een beetje meevalt :-)

Lullig dat het niet is opgelost, maar dat kan met vage klachten die niet continu aanwezig zijn soms gebeuren. Ik heb het zelfde probleem gehad met een fender combo (ander type). Dit bleek uiteindelijk een slechte soldeerverbinding van een voedingselco. Bij zware onderdelen zoals elco"s kunnen door ondermeer trillingen de soldeerverbindingen breken waardoor de verbinding (onder invloed van warmte en/of trilling) wisselend contact maakt en op en ander moment niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer Bekijk bericht

Lullig dat het niet is opgelost, maar dat kan met vage klachten die niet continu aanwezig zijn soms gebeuren.
    Het punt is, als ik de eerste post van grayfink lees is het geen heel erg vaag verschijnsel wat maar heel af en toe verschijnt.
    Sterker nog, hij komt thuis met die versterker en het ding doet gewoon direct precies hetzelfde als voor de reparatie, of het nou dr tube betreft of niet.
    Hij had 'm ook iets langer kunnen testen bijvoorbeeld.
    Of ben ik nou gek?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het punt is, als ik de eerste post van grayfink lees is het geen heel erg vaag verschijnsel wat maar heel af en toe verschijnt.
    Sterker nog, hij komt thuis met die versterker en het ding doet gewoon direct precies hetzelfde .......
    Zou ook zomaar een extern probleem kunnen zijn maar ik neem aan dat de dr wel eerst de klacht constateert. Dit is rete belangrijk voor een succesvolle oplossing. Zonder de klacht te constateren is verder werken zinloos naar mijn idee.

Senior Member

Standaard

Vanochtend gebeld met de dokter. Na het doorsolderen van de buisvoet en vervangen van de buisvoet, was het brommetje weg, uitgebreid getest, mee geschud. Hele middag aangestaan en stil geweest zegt hij.
    Anyway, wil het graag oplossen en mij blij maken zegt hij.
    Ik vind zelf dat de nieuwe rekening op - 71€ moet beginnen, hij niet, vanwege zijn tijd en moeite.
    Morgen lever ik hem weer in. Ga er van uit dat er een redelijke oplossing komt.

Senior Member

Standaard

Zou 'm maar snel verkopen of inruilen als ik jou was, toch enige achterdocht ingekropen lijkt me ?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik vind zelf dat de nieuwe rekening op - 71€ moet beginnen, hij niet, vanwege zijn tijd en moeite
    Eens met jou. Ik redeneer altijd als volgt: als ik tijd en moeite investeer maar heb niks opgelost heb ik voor mijn idee mijn werk niet goed gedaan. Daar hoeft een klant niet voor te boeten. Helaas zit de maatschappij anders in elkaar en rekenen bedrijven voor alle tijd die gemaakt is.

Hetzelfde zie ik vaak in de autoservice, motorstoring lampje brand, software geeft iets aan dus dat vervangen we. Klacht niet opgelost toch betalen. Rare maatschappij.

Senior Member

Standaard

Ligt eraan hoe hoog de rekening uiteindelijk wordt.
    Is die hoger dan wat die amp oplevert bij verkoop, dan zou ik hem laten staan.
    Wel klote voor je en veel gezeur met zo’n reparateur zeg. 😬

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Eens met jou. Ik redeneer altijd als volgt: als ik tijd en moeite investeer maar heb niks opgelost heb ik voor mijn idee mijn werk niet goed gedaan. Daar hoeft een klant niet voor te boeten. Helaas zit de maatschappij anders in elkaar en rekenen bedrijven voor alle tijd die gemaakt is.

Hetzelfde zie ik vaak in de autoservice, motorstoring lampje brand, software geeft iets aan dus dat vervangen we. Klacht niet opgelost toch betalen. Rare maatschappij.
    Ben ik met jou eens. Vroegah, toen ik nog wel eens bij een garage kwam (altijd dezelfde) dan hoefde ik niets te betalen als ze het probleem niet opgelost kregen. Vaak betaal je feitelijk voor de leercurve van de monteur.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten