Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 801 van 866 EersteEerste ... 301701751791799800801802803811851 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.001 t/m 8.010 van 8652
    Senior Member

Standaard

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Wel handig, zo'n klein grab 'n go bordje. Ik wilde er eentje van T-Rex, zodat ik er een fuel tankje onder kan schroeven, maar die lijken gestopt te zijn met pedalboards. Gewoon een stuk of vijf pedalen of zo, meer is niet nodig qua ruimte. Zelfs de wah hoeft er dan niet op. Die Voodoo Lab bordjes zien er ook puik uit, maar dat zijn niet de goedkoopste, toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Wel handig, zo'n klein grab 'n go bordje. Ik wilde er eentje van T-Rex, zodat ik er een fuel tankje onder kan schroeven, maar die lijken gestopt te zijn met pedalboards. Gewoon een stuk of vijf pedalen of zo, meer is niet nodig qua ruimte. Zelfs de wah hoeft er dan niet op. Die Voodoo Lab bordjes zien er ook puik uit, maar dat zijn niet de goedkoopste, toch?
    Ze zijn idd niet goedkoop, maar deze vond ik in de aanbieding bij Guitar King in Boekel. Thomann verkoopt ze ook, Thomann had destijds de gehele Dingbat collectie. Onder deze versie past ook de pedal power 2. Het is allemaal erg toegankelijk, super stevige boards (stalen pedalboards ipv aluminium) met stevige dik gevoerde draagtassen maar idd niet goedkoop. IMHO wel de investering waard.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

De Thomann boards en draagtassen zijn ook helemaal prima.

Het vliegtuig van jouw laatste vakantie was ook van aluminium trouwens.

Senior Member

Standaard

Je wilde nog net niet Harley Benton zeggen. Die Rockboard bordjes van Warwick vind ik ook wel leuk. Goed betaalbaar en nog vrij hoog, zodat er prima een goeie voeding onder past. Maar is voor nu toch even geen optie. Ik zit wel een beetje te kijken wat de leukste opties zijn. Maar momenteel zit ik toch niet in een band, zie ik voorlopig ook niet gebeuren. De 'grote' plank ligt dus thuis, evenals de versterker die dan normaal gesproken ergens opgeslagen stond. Mocht dat weer gebeuren, dan zou een klein plankje wel leuk zijn om thuis voor de JCM 800 te zetten, of zo mee te kunnen nemen, mocht het ooit voorkomen dat ik niet over m'n eigen versterker speel en ik dan wel m'n eigen distortion geluid wil hebben. Zou dan een looper pedaaltje, met daarin een overdrive, distortion en noise gate worden, met eventueel nog een delay er na. Mocht een wah met wah pad ook nog passen, dan zou die er ook nog op komen eventueel. Maar vaak zijn die compactere bordjes niet diep genoeg voor een wah. Ik wil namelijk niet dat er iets uitsteekt, alles moet binnen het bordje blijven. Ik kan nog even rustig rondkijken in ieder geval en misschien komt het er wel helemaal niet van.

Senior Member

Standaard

Maar vaak zijn die compactere bordjes niet diep genoeg voor een wah. Ik wil namelijk niet dat er iets uitsteekt, alles moet binnen het bordje blijven.
    Je hebt toch ook van die mini wahs?
    Ik heb volgens mij van mooer ooit zo'n kleine wah gezien met van die uitklapbare brackets.
    Maar ja, die wah pad wordt er niet kleiner van natuurlijk.
    Dwars zetten dan maar

Senior Member

Standaard

Ik ben nogal kieskeurig wat betreft een wah. Die mini's doen het voor mij niet. Of de Cantrell signature, of heulemaal niks.

Senior Member

Standaard

Zo veel zit er eigenlijk niet in, je kunt altijd het binnenwerk in een mini frotten.
    Maar ja, dan zal de sweep / feel wel weer niet goed zijn, ouwe zeikerd

Senior Member

Standaard

Je wilde nog net niet Harley Benton zeggen. Die Rockboard bordjes van Warwick vind ik ook wel leuk. Goed betaalbaar en nog vrij hoog, zodat er prima een goeie voeding onder past. Maar is voor nu toch even geen optie. Ik zit wel een beetje te kijken wat de leukste opties zijn. Maar momenteel zit ik toch niet in een band, zie ik voorlopig ook niet gebeuren. De 'grote' plank ligt dus thuis, evenals de versterker die dan normaal gesproken ergens opgeslagen stond. Mocht dat weer gebeuren, dan zou een klein plankje wel leuk zijn om thuis voor de JCM 800 te zetten, of zo mee te kunnen nemen, mocht het ooit voorkomen dat ik niet over m'n eigen versterker speel en ik dan wel m'n eigen distortion geluid wil hebben. Zou dan een looper pedaaltje, met daarin een overdrive, distortion en noise gate worden, met eventueel nog een delay er na. Mocht een wah met wah pad ook nog passen, dan zou die er ook nog op komen eventueel. Maar vaak zijn die compactere bordjes niet diep genoeg voor een wah. Ik wil namelijk niet dat er iets uitsteekt, alles moet binnen het bordje blijven. Ik kan nog even rustig rondkijken in ieder geval en misschien komt het er wel helemaal niet van.
    Thomann is minder typwerk.

Ach weet je, al dat spul komt uit China, wat jij of wij elkaar ook wijsmaken. Ik kies dan voor de lage prijs en no-name, maar als iemand zich beter voelt bij een omweg..... ik zal daar niet wakker van liggen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zo veel zit er eigenlijk niet in, je kunt altijd het binnenwerk in een mini frotten.
    Maar ja, dan zal de sweep / feel wel weer niet goed zijn, ouwe zeikerd
    Jij snapt 'm.

@Erik: De naam boeit mij echt niet. Ik kijk wel naar bijv. de hoogte, ivm bijv. een fuel tank. Die heb ik nog liggen en zou prima moeten werken voor zo weinig pedalen.
    Laatst gewijzigd door Brum; 3 augustus 2020 om 23:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten