Tis dus terug de Dan schakeling geworden..meestal speel ik clean op neck pick-up. Daarvoor moet je de strat hebben mijn gedacht..sommige nrs worden met distortion gespeeld met de bridge pick-up. En deze vind ik dan te scherp. De toon vind ik ook nie het allerbeste..
Maar ik vind hier de discussie wel intressant om te volgen..wat ik leer...ik moet dringend toch eens een tele in huis halen..😜