Eigenlijk m'n enige aanschaf waarbij ik het gevoel had dat ik decadent bezig was, maar het is een super ding. Hoe krakkemikkig je ook speelt, het maakt je sound zonder dat het opvalt beter. Jij had die andere aangeschaft toch?
Heb sinds een tijdje ook een compressor op m'n plank en dat werkt inderdaad wel ja. Mijn chicken picking is niet super strak, met name de bas die ik met de duim speel wil nog wel eens overheersen. Die comp trekt dat een stuk meer gelijk.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
[IMG][/IMG]
Eenvoudig en uitermate veelzijdig
De knoppen op de overdrive zijn wat verdraaid omdat ik nog even wat stof voor de foto heb weggehaald![]()
Laatst gewijzigd door Renin; 11 juni 2020 om 16:36
Pedaltrain nano+
Truetone CS 6
EBS PCF-DL10 DLX Flat Patch Cables
Een zeer tevreden gebruiker. De voedingskabels van de truetone hadden iets korter mogen zijn. Ik moet nu 2 langere gebruiken. Alles past verder perfect. Als ik zou willen zou er nog wel een pedaaltje bij kunnen, zeker een smalle. Ik vind het zo echter genoeg, al heb ik er regelmatig nog wel een looper naast staan voor het studeren.
Ik heb meerdere drives gehad, maar deze bevalt toch het best. Het gaat allemaal een Marshall in die een randje heeft. Daarmee maak ik alle geluiden die ik nodig heb. De booster is ook wel fijn daarbij. Chorus is lekker simpel en dik in de keten. De echo gebruik ik momenteel eigenlijk niet, omdat er reverb op de amp zit.
Die Truetone kabeltjes zijn los te bestellen, zoek maar eens op Truetone DC12.
Favorieten/bladwijzers