Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 33 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 329
    Senior Member

Standaard

Ach ja, ik denk altijd maar zo: mensen die dat te veel geld vinden zijn blijkbaar niet de doelgroep. Mensen die zo'n ding hebben en kopen vinden de gitaar het dubbel en dwars waard.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zit een beetje door die Panucci's te bladeren maar eigen modellen?... 2 van de 184... anomalies zou Spock zeggen.
    Maar ook zijn F en G modellen is iets mee.... de vorm klopt gewoon niet of ben ik nou gek?
    en dan kom ik dit soort dingen tegen... zulke scheve stemknoppen zitten zelfs niet op een... wait for it.... Harley Benton!

Wizard en Buffalo zitten in de Novo-hoek. Dat stemmechaniek is idd slordig...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Als je een NL gebouwde Tele wilt moet je gewoon voor Gun gaan. Maar da's mijn mening. Die zijn echt niet normaal zo goed. Die Panucci Tele's doen het hem niet voor mij... Die Les Pauls die hij maakt zijn daarentegen echt waanzinnig. Leif de Leeuw heeft een hele mooie en ik was pas bij Vedran Mircetic van de Staat en die heeft er ook een die heel rauw klinkt. VET man.
    Ik heb twee of drie jaar terug eens een gelegenheids-lesje van Leif gehad, ik met m’n LP Standard op schoot en hij met z’n Goldtop Panucci gezellig een uurtje zitten keuvelen, pingelen en met slide gespeeld. Als zijn gitaar de norm is voor wat men daar bouwt, dan vind ik de prijs prima gerechtvaardigd. Met mijn LP was echt niks mis, maar de Panucci stak er qua afwerking, gewicht en sound met kop en schouders boven uit.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    En ik word altijd een beetje kriebelig als er commentaar komt op Nederlands handwerk dat niet voor weggeefprijzen wordt aangeboden. Tot zover de disclaimer*
    Ik weet niet of dat op mij gericht is, maar ik voel me aangesproken
    Mijn vraag was niet bedoeld als commentaar op Nederlands handwerk, maar het ging me meer om het verschil tussen bijvoorbeeld Zwier, of Haar, of een ander in om en nabij die prijsklasse, en Panucci, en daarmee het vergelijk van Nederlands handwerk met Nederlands handwerk.
    Ik ben chauvinistisch genoeg om "made in holland" te kunnen waarderen maar gitaren van bv Zwier zijn nou ook niet bepaald bagger te noemen, dus was ik benieuwd naar waar het verschil hem zit.
    Zoals Erik al aangaf, Panucci lijkt nou ook niet de meest commerciële / marketingprietpraat bouwer, dus dat is het niet.

Senior Member

Standaard

Wat betreft haar, dat is ook niet 100% handwerk meer. Die gebruikt volop cnc en plek machines. Niets mis mee. Scheelt veel tijd en daarom zijn zijn prijzen redelijk. Misschien doet angelo nog alles met de hand. Dat kan het prijsverschil bepalen.

Senior Member

Standaard

De hele discussie wat een gitaar mag kosten, daar heeft de consument toch niks mee te maken? Het is je zorg niet en nobody cares.
    Het enige waar je iets over mag roepen is wat het jou waard is en dan koop je het of niet. En weer, no one cares.
    Wat scheve schroefjes betreft, dat kan gebeuren maar het verontrust mij dat men dat niet in orde maakt maar gewoon high res op de site zet. Daar spreekt toch een soort disrespect naar hun klanten toe uit en ik weet niet of je dat moet willen.

Senior Member

Standaard

Let op: Uiteindelijk komen we toch weer uit bij harley benton. Daar zitten de schroefjes wel recht.

Senior Member

Standaard

Da's gewoon vintage, hoeft allemaal niet zo perfect.
    "Waarom heet het de One Big Beautiful Bill Act?
    Omdat 'Extremely Complicated and Vaguely Corrupt Act' niet zo lekker bekt."

Senior Member

Standaard

Vintage, of karakter. Uiteindelijk gaat het om meer dan het recht staan van een paar schroefjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Let op: Uiteindelijk komen we toch weer uit bij harley benton. Daar zitten de schroefjes wel recht.
    HB is Duits. Duitsers houden van recht want zoals het spreekwoord luidt, reich sein und gerecht reimt sich wie krumm und schlecht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten