Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 35 van 48 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 350 van 479
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Als ik ooit in DH ben kom ik iig een treetje speciaalbier langsbrengen 😁
    Tnx maar je doet mij meer plezier met een zak engelse drop haha. Een biertje en ik sta al op mn kop wwwwhahaha

Standaard

Dat wordt een hele grote zak 😉

Standaard

Is er trouwens nog iets te doen aan dat drive kanaal? Of is die het niet waard. Vind hem nogal schel klinken. Misschien als die bias beter staat dat hij wat beter gaat klinken?

Senior Member

Standaard

Ombouwen naar Marshall specs, heb je een Rivera.

Senior Member

Standaard

Ik vind bet drive kanaal prima klinken na de mods!

Hier een filmpje dat ik ooit had gemaakt om de mods te demonstreren op de BDLX facebook group:

https://youtu.be/WyoT405JZPY
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Standaard

Lekker! The jazzmeister! Ja hij klinkt wel lekker fel. Ik wacht even hoe hij klinkt na die bias mod. Ik zit zelf wat meer in de bluesrock/rock/pop hoek. Maar ik snap ook dat ik er geen Marshall van kan maken.

Standaard

Morgen komt de bias adapter binnen. Ook een zelfbouw pakket en hij is 'full idiot proof' staat in de beschrijving. Dat geeft de burger moed (of niet Frans?)

Senior Member

Standaard

Het is altijd mooi als je onderdelen besteld hebt, maar het is nog mooier als anderen leuke spulletjes hebben besteld!
    Ik ben tegenwoordig ook soort van burger, en het geeft mij moed.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Morgen komt de bias adapter binnen. Ook een zelfbouw pakket en hij is 'full idiot proof' staat in de beschrijving. Dat geeft de burger moed (of niet Frans?)
    Het heeft twee kanten als jij wat besteld:

Aan de ene kant denk ik "omg wat staat ons nu weer te wachten", aan de andere kant merk ik dat het gitaarnet in beweging houd en haal ik hier mijn broodnodige galgehumor uit.

Dat laatste is nodig omdat ik als eenmanszaak niet veel reply krijg van de muren. Ik mis wel het klieren toen ik nog met collega's werkte, mag graag de boel op stang jagen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Het heeft twee kanten als jij wat besteld:

Aan de ene kant denk ik "omg wat staat ons nu weer te wachten", aan de andere kant merk ik dat het gitaarnet in beweging houd en haal ik hier mijn broodnodige galgehumor uit.

Dat laatste is nodig omdat ik als eenmanszaak niet veel reply krijg van de muren. Ik mis wel het klieren toen ik nog met collega's werkte, mag graag de boel op stang jagen.
    Dat had ik al door 😂, kan er om lachen hoor. Wieltjes zitten er inmiddels onder. Want tering wat is dat ding zwaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten