Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
Hier hetzelfde geen werk, pas vanaf september. Vandaar ook wel dit project, ik vind het ergens leuk om te klussen. Zelfs al heb ik niet zoveel kennis. Mijn ego kan wel wat hebben 😁. Kon hem vrij goedkoop kopen (400 euri) en was wel benieuwd. Ooit zo'n HR deville gehad, maar daar was ik niet zo kapot van. Maar wilde toch graag een Fender amp hebben. Qua speakers zit er nog 1 originele Fender Eminence in, een Jensen en 2 nieuwe eminence speakers in.
Oh werk genoeg.... ik kan mijn werk voor 90% vanuit huis doen (ambtenaar bij een ministerie, Business Analist ben ik tegenwoordig) wordt wel helemaal suf van het video-vergaderen.... maar ja, het loon loopt wel lekker gewoon door én meer tijd om lekker tussendoor gitaar te spelen. Ik mag eigenlijk niet klagen!

Klussen aan versterkers is leuk om te doen, geeft een kick om zo’n amp te fixen en te laten klinken zoals jij wil met een paar andere weerstandjes en caps!

Maar eigenlijk zou ik véél meer de theorie in moeten duiken, wat ik nu doe is toch een soort paint-by-numbers (of hooguit een Bob Ross &#128518.

Mijn volgende projectje wordt misschien wel het bouwen van een Tweed Champje vanaf scratch. Heb nog een leuke 4 ohm Jensen P10R liggen waar ik een mooi cabje voor zou kunnen bouwen.