-
Ik heb 'm in mijn Logic X geladen, maar kreeg een waarschuwing dat ik bepaalde loops of zo niet had.
Anyhoo..... zowel de horizontale als verticale scale moest ik aanpassen, want het nummer was totaal onoverzichtelijk.
Zang vind ik echt goed! Gitaar niet, sorry. Moet nog effe kijken wat je uitgespookt hebt, maar er zit een wisselende hoeveelheid galm op en de timing is niet goed. Sound vind ik ook niet best, maar da's smaak. Ik speel het nummer ook trouwens.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers