Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 356 van 410 EersteEerste ... 256306346354355356357358366406 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.551 t/m 3.560 van 4093

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Is dat niet een brol waar je een hoop werk aan hebt, want in Azië gemaakt?
    Er is werk aan...en het is van China..ligt goed in de hand..maar zoals ik zeg..pick-up??..daarom al eentje vervangen...tuners?...brug..?...pot zijn van die kleine maar daar wordt nu niet aan gedraaid.als je klasse van wilt..ja moet alles beter vervangen worden...maar de reden van koop is=ge vind ze nie meer..!!!!!!!!!..nu nie echt om als hoofdgitaar te gebruiken..klein investeringske😉

Senior Member

Standaard

Zelf dus best een poos gas voor zoiets.
    1* Jaguar pup voor brug 1* stratpup nek... liefst strat tremelo, maar teveel gedoe dus maar een doozy ofzo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Er is werk aan...en het is van China..ligt goed in de hand..maar zoals ik zeg..pick-up??..daarom al eentje vervangen...tuners?...brug..?...pot zijn van die kleine maar daar wordt nu niet aan gedraaid.als je klasse van wilt..ja moet alles beter vervangen worden...maar de reden van koop is=ge vind ze nie meer..!!!!!!!!!..nu nie echt om als hoofdgitaar te gebruiken..klein investeringske��
    Dus als jij een Aziaat koopt is het top en een ander koopt een brol. Okay duidelijk

Senior Member

Standaard

Ik ben geen Gretsch-man van nature, maar die nieuwe Streamliner is best leuk en betaalbaar.

Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dus als jij een Aziaat koopt is het top en een ander koopt een brol. Okay duidelijk
    Waar lees jij top??... eens goed lezen. Ik zei duidelijk "dat dit ding nu bruikbaar is"🤭🤭🤭 Top zeg ik duidelijk niet hee.
    Meneer Erik de Perik heeft hier graag het laatste woord in vele topics mij dunkt..Veel commentaar maar wee als ze eens over hem wat zeggen.

Mijn fenders..dat is TOP..

Senior Member

Standaard

Waar lees jij top??... eens goed lezen. Ik zei duidelijk "dat dit ding nu bruikbaar is"������ Top zeg ik duidelijk niet hee.
    Meneer Erik de Perik heeft hier graag het laatste woord in vele topics mij dunkt..Veel commentaar maar wee als ze eens over hem wat zeggen.

Mijn fenders..dat is TOP..
    Ik heb het laatste woord, denk ik:

Hangt af wat de bedoeling is...ik heb o.a. een chinese fender jaquar modern...topgitaar..staa er zelfs mee op podium...later verkopen..jahhh..tis ne chinese..niemand wil daar geld voor geven...maar dit is een topje..je kunt daar een topje in lukken..maat uitproberen is de boodschap

Standaard

Haha...jahhh die was zodanig top dat deze al 5 maanden verkocht is..en inderdaad..voor geen geld..ben blij dat je mij zoekt..ge zijt hier echt een topperke gij..😂😂

Senior Member

Standaard

Haha...jahhh die was zodanig top dat deze al 5 maanden verkocht is..en inderdaad..voor geen geld..ben blij dat je mij zoekt..ge zijt hier echt een topperke gij..����
    Tja jij schrijft het als de zalige waarheid op hè, niet ik.

Standaard

Jahhh..als je uit oude berichten ..iets uit de contekst haalt kan ik da ook..kleinzielig mensje..De "paus" van gitaarnet heeft zo altijf gelijk. Doe maar uw wit potske aan en ge moogt dan een koekske hebben.🤭🤭😂😂😂
    Tiis maar met gitaren te kopen en te proberen of je weet of het brol is of niet...Omdat jij de HB hoog aanschrijft is dat jou probleem ee..ps..heb er ook eentje hangen hoir...een 12 snarige..maar kzeg wel hangen...omdat ze mooi is maar niet om er mee te spelen...
    Alee...kheb ne volger haha..en wat voor eentje..den baas van forum..wat ben ik blij👍👍👍👍

Standaard

Houd het aub een beetje gezellig hier. Dit gekibbel zit de rest van de forumleden ook niet op te wachten.

Heb een beetje GAS voor een plak mahonie met 2 humbuckers erin, maar dan wel iets moderners dan een Les Paul. Misschien een PRS ofzo? Die PRS SE Paul's Guitar ziet er wel aanlokkelijk uit. Vreemd wel, is normaalgesproken helemaal niet mijn soort gitaar. Ik ben veel meer een Fender en Gretsch persoon. Waait wel weer over dus

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten