Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
Volgens mij moet je het basisgeluid van een V niet met een LP vergelijken. Ik heb een LP Custom en een Explorer en vereisen bij mij echt een ander type humbucker.
Nee OK snap m.

Maar goed. Het verschilt natuurlijk ook elke keer wat betreft amp en speakers (ik heb meerdere amps namelijk). Als de speakers schel zijn gaat alles wat een beetje schel is ook weer snel schel klinken. Of zoiets.

Ik kan natuurlijk ook zeggen ik knal er gewoon maar iets in en dan rock the hell out of it. Ik moet even kijken. Anders zet ik er gewoon iedere week een andere pu in

Misschien ergens een winkel waar je gitaren met verschillende pu's kunt uitproberen?