Lekkere plank!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Lekkere plank!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Je weet maar nooit met dat corona-gedoe, vandaar: luie-stoel-pingel-ding. Qua stroom "off the grid", de Pocket Amp bliefde de truetone 1 spot stekker niet en liet dat merken met brom die niet oplosbaar bleek. De 1 spot voeding onder de grote pedalenplank vond ie wel lekker, maar dat was me toch wat te prijzig voor iets voor erbij. Batterij vond ie wel lekker, gok gewaagd en gelukkig: ook de powerbank lust ie.
Voor de rest prima plankje om wat te kloten met effecten. Voor nu deze samenstelling vanuit wat ik nog op de plank had liggen (behalve de polytune die ik even van de grote pedalenplank heb geleend), wat eigenlijk prima klinkt.
![]()
Turn it up • Bring the noise
Lekker degelijk!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Mijn nieuwste opzet. Nou nog alles aansluiten.
Een tijdje een Digitech RP350 gebruikt, maar losse effecten vind ik echt fijner.
Niet alles staat er nu op, maar is nu toch al zeer bruikbaar. EN best low budget.
![]()
Laatst gewijzigd door zeppo; 12 maart 2020 om 01:13
Qtron plus gekocht van de weekPast allemaal net.
Wil nog een flint erbij en een polytune 3 noir en dan ben ik wel weer klaar met mn pedalen voorlopig.
Denk dat de boss looper er dan wel even af moet en ik hem op een miniboardje plaats met de fs6.
Refractor is een diy klon en azimuth is een diy lovepedal zendrive
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door rozh; 13 maart 2020 om 14:54
Tijd om ook weer eens m’n pedalboard te posten! Tis alweer 5 jaar geleden...
Volgorde: tc polytune — truetone Jekyll&hyde — diy klon (byoc) — jhs charlie Brown — wampler tweed ‘57 — tc shaker — looper in — looper out — tc hof — tc spark — mooer radar...
Fx looper send — moog mf ring — tc dreamscape — mxr carbon copy — tc nova repeater — fx looper return.
Board: Harley Benton spaceship
Voeding: truetone cs 7 & Harley Benton powerplant iso 12 pro
Werkt allemaal als een trein! Zeer tevreden mee!
[/IMG][/URL][/IMG][IMG]![]()
[/IMG][IMG]
[/IMG]
Laatst gewijzigd door Fokko81; 13 maart 2020 om 16:01
True... maar die saus die die volante over je sound heen gooit is magisch en het 3dubbel waard.
Het is delay, klein beetje reverb en wat magic sauce in een pedaal wat ik dus ook altijd aan heb staan.
Qtron is leuk voor sommige solo’s en funky shizzle, blijft denk wel op mn board ook.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Favorieten/bladwijzers