@santax
In september was ik aan het reizen. Ik heb dan beperkte toegang tot internet. En heb daardoor je post gemist.
Ik ben heel blij dat de heer R. op de goede weg terug ik. Ik hoop ook dat het goed gaat met jou, want ik had je al gemist.
Dat flik je niet meer hè smiley - voor de zekerheid).
Fijn dat je dit hebt gepost.
Vriendelijke groet, Gus




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers