en ik als 18 jarige jongeman, internet was nog ver weg, maar met het album blue proberen mee te spelen, en denken... denken... jamaar... dit kan niet... huh?... wat?![]()
en ik als 18 jarige jongeman, internet was nog ver weg, maar met het album blue proberen mee te spelen, en denken... denken... jamaar... dit kan niet... huh?... wat?![]()
Favorieten/bladwijzers