Heb m geluisterd. Ik ben best wel fan van mevrouw. Hoorde een mooi klinkende gitaar, een heel fijn klinkende sax.
Een jointje genereert meer sympathie dan een sigaret. Dat was 50 geleden toch iets anders. Sigaret? Niet cool en slecht voor haar stem. We zijn mevrouw Tirotto ook al kwijt.
Ik zou een bewerking van de clip overwegen zonder siggies. Dit kost haar ‘airplay’ en goodwill.
Het geheel vond ik toch eigenlijk niet echt avontuurlijk. Sorry.
De volgende keer ga ik weer met plezier luisteren.
Vriendelijke groet, Gus