De MXR deed het laag eronder grommen, terwijl het originele signaal intact bleef of zo, kan het moeilijk omschrijven. Dat vond ik in ieder geval wel heel erg vet. Die viezigheid in die octaaf eronder toevoegen ging met de 'growl' knop geloof ik en dan had je nog de 'grith' knop die wellicht wat gain toevoegd of zo. Die laatste stond bij mij altijd bijna op nul. Die mid+ knop deed de viezigheid weer wat anders klinken dacht ik en ik meen me te herinneren dat ik die ook ingeschakeld had. En dan de 'dry' knop even over de helft en de 'growl' knop ook. Het is geen makkelijk pedaal om in te stellen voor gitaar, maar had je eenmaal de juiste instelling, ja dat was wel lekker.
Maar de Aguilar gaat mee in het rijtje. Ik zal ook 's kijken of er wat filmpjes over te vinden zijn met gitaar. Dankjewel!
Echt slecht trouwens. Kwam gister die Lovepedal Joker tegen op Ebay. Goeie prijs ook, inclusief de verzendkosten. Ik had al bijna erop geklikt en gekocht, bedacht me nog net dat ik dat nu juist 's een keer niet zou doen. Maar ik was sterk, ik heb het niet gedaan! Eigenlijk hoef ik alleen maar de grote rieten kist op zolder open te trekken, om me even weer te laten herinneren aan al die impulsieve aankopen, die oh zo bruikbaar leken.![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers