Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4401

Discussie: Post je stack

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Iedereen heeft zo zijn ervaring, en dat mag, maar opzichte van kulstellingen en nietszeggende algemeenheden is het mij niet duidelijk waarom mijn ervaring dan minder zou tellen dan die van jou, want zo komt het nu over.

Mijn Dual Rectifier Roadster is de versterker die ik het meest gebruikt heb sinds ik deze gekocht heb, in 2010 of zo.
    Nog nooit, in verschillende bandjes, heb ik met die amp problemen gehad om door de mix te komen, en ook van verschillende geluidsmensen complimenten gehad met de opmerking "niks meer aan doen".

Maar ik zal deze versterker binnenkort ter reparatie aanbieden, want blijkbaar is ie dus kapot.
    Het is niet dat jouw ervaring minder is dan de mijne, sterker nog, zo te horen heb jij meer ervaring met de recto's dan ik. Echter was jij degene die stellig afschermde dat het niet aan de amp lag, suggererende dat het dus aan mij lag.
    Maar zoals dat nou eenmaal gaat met muziek. Alles komt neer bij de persoon en zijn twee oortjes, en die zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Onze bassist loopt af en toe te koeren dat hij zichzelf niet hoort, terwijl de rest van de band alleen nog maar bass hoort. Zo vind ik koch amp, als ik hier zelf op speel stugge levenloze bakken. Terwijl als ik ze soms hoor in sommige bands, er echt wel mooie sounds in zitten.

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wat is afgezwakt, maar er was een tijd dat op ieder optreden wat je deed er wel een band stond met een recto. Dus ze zullen zeker niet verkeerd zijn, maar het is niet mijn smaak. No offense, ieder zijn ding, en uiteraard is het afhankelijk van je gehele signaalketen van gitaar tot PA.
    Laatst gewijzigd door Thiez; 15 november 2019 om 08:54
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten