Diegene die mijn versterker altijd onderhoud/repareert die vertelde mij dat de buizen in Fender versterkers meestal koud zijn afgesteld. Dus misschien de buizen opnieuw biassen? Weet niet of de pinnige sound verholpen is maar je sound wordt er wel levendig van.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers