Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Gave set !
Matcht die een beetje goed met die 412?
Zo’n kleine amp zou ik eerder aan een 112 koppelen, lijkt me dat je weliswaar minder spreiding hebt en minder laag, maar meer definitie en hoog, waardoor alles wat opener klinkt.
Als je heeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt. Zie je dat het een 112 is 😋.

Ik heb weinig gitaren gezien met een body O groot als een 412 😋