Welke spanning wil je hebben?
(ff een linkje naar het schema?) >>> laat maar, ff geleend van TT
Zoals je ziet zit er achter de 6.3V~ een graetzbrug. Daar wordt een van de 6.3V~ draden 50 keer per sec aan massa verbonden door een van de diode's. Heb je nu een Voeding met centertap sluit je de helft van de wikkeling kort naar massa dus dat gaat niet goed. Je kan de centertap laten zweven, dan gaat het wel.
Een ander mogelijkheid is om de relais spoelen en de elco etc zwevend te laten. Je moet dan ook een geisoleerde jack gebruiken en de footswitch mag geen relatie hebben met massa.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers