Floor is zo ongelofelijk goed! De eerste keer dat ik haar hoorde zingen viel ik van mijn stoel; zo'n zuiver bereik had ik nog nooit gehoord!
Floor is zo ongelofelijk goed! De eerste keer dat ik haar hoorde zingen viel ik van mijn stoel; zo'n zuiver bereik had ik nog nooit gehoord!
...en ik viel niet alleen van mn stoel van haar stem 😂
Ze heeft ook een charisma, wat niet normaal is en daarbij speelt ze totaal geen rol maar is het 100% echt en zichzelf 👌
Dat ook nog inderdaad!
ik zeg Anneke Giersbergen
Maar Floor mag er zeker ook wezen, ken haar ook vanaf After Forever ... die hebben een paar goede platen gemaakt!
Maan vind ik wel een leuke verschijning. Technisch vast niet de beste, maar ze heeft een voor mij fijne attitude als ze op het podium staat. En ze heeft niet de onhebbelijkheid die veel zangeressen van nu lijken te hebben, en dat is dat alles op volle kracht moet, met zoveel mogelijk versieringen in een seconde. Zeg maar het talentenshowsyndroom. Maan durft ook klein te zingen.
En verder is het allemaal ook maar smaak.![]()
ik zeg Anneke van Giersbergen
...
alweer
Anneke is een fantastische zangeres. Ik heb haar dit jaar nog live gezien op haar laatste theater tour inchecken en 't was echt top, maar Floor is de enige zangeres die ik ken die mij als ouwe metalhead een brok in de keel van emotie kan geven. Dus ik zeg Floor!
Favorieten/bladwijzers