Oorspronkelijk geplaatst door glacius Wel weet ik één ding zeker, en dat is dat het een 2e B kast moet gaan worden. vind dat gewoon veel lekkerder klinken dan een A kast. Ja wat extra laag capaciteit kan geen kwaad bij V30s
My Róisín Dubh is my one and only true love
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers