Toch maar weer terug naar de germanium kingtone, kon geen vriendjes worden met de silicon kingtone fuzz
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat lijkt mij een Zvex box of rock (clone?).
Tóch weer veranderd. Nobels en mxr fuzz weg. Archer en ts9 erop. VET!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Ben toe aan een herindeling, maar heb onwijze keuzestress.
Mijn huidige bord heb ik gemaakt toen ik nog regelmatig optrad, dus flexibiliteit en compactheid waren belangrijk.
Nu stond ik op het punt deze een update te geven naar dit ongeveer:
Nu kijk ik tegenwoordig veel teveel That Pedal Show en heb inmiddels aardig wat leuke pedalen erbij verzameld. Ik treedt nauwelijks nog op, dus draagbaarheid is minder belangrijk geworden. Daarnaast wil ik ook met dry/wet en pedaalvolgorde gaan experimenteren. Voodoolab Hex is al in huis, Musicomlab EFX MKV komt er binnenkort aan.
Nu sta ik voor de keuze:
- Maak ik 1 groot pedalboard met allerlei leuke stompboxen én de Nova System, zodat ik alles bij elkaar heb, leuk kan experimenteren én de flexibiliteit heb met alle sounds? Zoiets:
- Of maak ik 2 boards? De update van mijn huidige board, die helemaal bovenaan staat, die dan gaat om compactheid en flexibiliteit. Daarnaast nog een leuk groot experimenteerboard, zoals dit:
Vermelde pedalen heb ik voor een groot deel al in huis.
Ik ben bang dat als ik 2 boards maak er automatisch 1 nauwelijks gebruikt wordt. Daarnaast is dus draagbaarheid minder belangrijk en kan ik dan net zo goed de Nova System erbij zetten, aangezien het toch al een lomp geheel zal worden.
Als het niet praktisch hoeft te zijn zou ik een experimenteer board rond een drum/looper bouwen.
Ik ben geen experimenteerder maar een boardje met met drum/looper, een tuner, reverb & dirt slingert hier altijd wel rond, erg handig.
Favorieten/bladwijzers