Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 323 van 410 EersteEerste ... 223273313321322323324325333373 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.221 t/m 3.230 van 4093
    Senior Member

Standaard Waar heb jij nu GAS voor?

Ik heb de laatste jaren, sinds ik ‘m heb, eigenlijk alleen op mijn Black Sparkle Luke gespeeld over een Kemper.
    De laatste maanden eigenlijk alleen op m’n Suhr. Feitelijk is een hss strat alles wat ik nodig heb.

Mijn LP zit al wat jaartjes in de koffer als ook de andere Luke.
    Heb nu dus twee Lukes en een LP waar ik nauwelijks op speel. Ik denk er wel eens aan om eea te verkopen. Maar heb te veel redenen het niet te doen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik denk er wel eens aan om eea te verkopen. Maar heb te veel redenen het niet te doen...
    Ik ken het.
    Ik heb nog steeds gas voor een tele, maar ik heb me voorgenomen dat ik eerst een gitaar weg die voor ik wat nieuws koop, maar geen idee wat ik dan weg zal doen.

Senior Member

Standaard

Ik zou die dure prs van je wegdoen, kutgitaar 😁😂😉

Senior Member

Standaard

Haha, er zijn ongetwijfeld mensen die dat vinden
    Voor mij was het toen echter de beste LP die ik kon vinden.

Mijn MM reflex krijgt de laatste jaren de minste speeluren. Maar als ik 'm uit de koffer haal vraag ik me elke keer af waarom eigenlijk.
    Misschien moet die wel weg, maar ik kan het niet.....

Senior Member

Standaard

Ik heb vorig jaar een Fender American series telecaster verkocht. Ondanks de goede verkoopprijs heb ik daar toch lichte spijt van. Dus ga ik vroeg of laat weer een leuke tele aan het arsenaal toevoegen. Misschien is die nieuwe Vintera reeks wat.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Laatst kwam ik dit filmpje tegen:
    https://youtu.be/7rLQVymXHto

Voor mij was de fender ook onversterkt de minste (ligt dat aan de snaren of aan de gitaar, dat blijft, vooral via youtube toch een gok).
    Als ik voor deze keuze stond had ik, afgaand op dit filmpje, en dys zonder de halsvorm etc mee te laten wegen, ook de Haar gekozen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Laatst kwam ik dit filmpje tegen:
    https://youtu.be/7rLQVymXHto

Voor mij was de fender ook onversterkt de minste (ligt dat aan de snaren of aan de gitaar, dat blijft, vooral via youtube toch een gok).
    Als ik voor deze keuze stond had ik, afgaand op dit filmpje, en dys zonder de halsvorm etc mee te laten wegen, ook de Haar gekozen.
    In die video heeft de Haar absoluut de meeste mojo. Ik vermoed dat de pickups - 50's of 60's style - veel uitmaken. Ik ben ook wel gecharmeerd van Fret-King, al moet het design je ding zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Pickups zullen uiteraard heel veel doen, maar het is opvallend hoe iel die fender onversterkt klinkt.
    Of heeft ie gewoon meer hoog. Lastig via youtube.

Senior Member

Standaard

Ik vind van die 3 teles de haar het dikste klinken, de Maybach zit ertussen in, klinkt het meeste in balans qua mids hoog en laag. De Fender klinkt dun, doods.
    Hetzelfde had ik toen ik strats ging testen, 2 jast geleden. Fender kwam er het minste uit, Maybach werd het.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik vind van die 3 teles de haar het dikste klinken, de Maybach zit ertussen in, klinkt het meeste in balans qua mids hoog en laag. De Fender klinkt dun, doods.
    Hetzelfde had ik toen ik strats ging testen, 2 jast geleden. Fender kwam er het minste uit, Maybach werd het.
    Op YT kun je niet altijd afgaan. Je moet zo'n plank zelf in je handen hebben, de neck, de feel, de resonantie voelen. Ik heb wel tien USA tele's in mijn handen gehad, totdat ik er een vond die echt mojo had. Enige upgrade die ik heb gedaan was een setje Suhr pickups voor iets meer mids. Ik ben wel benieuwd naar zo'n Mayback tele trouwens.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten