ik voorzie nu al een grote chaos.
Gezellig
Indien gewenst kan ik een mooie ruimte regelen met verschillende geïsoleerde muzieklokalen en een podium. Maar da's dan wel weer in Zuid Holland (delft in dit geval)
ik voorzie nu al een grote chaos.
Gezellig
Indien gewenst kan ik een mooie ruimte regelen met verschillende geïsoleerde muzieklokalen en een podium. Maar da's dan wel weer in Zuid Holland (delft in dit geval)
Ik voorspel polarisatie dan; then again, het is een shoot-out natuurlijk.![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Hela! Prille meeting plannen?! Da's lang geleden! Leuk. Lekker met de handen in de zakken naar luisteren naar de volgende versterker waarop sweet home alabama wordt gespeeld omdat je dan "die mooie breakup" hoort!
Ik kom, tenzij er een blauwpurper reden voorbij komt.
Maar mss ook een "speciale genodigden" lijst maken voor hen die al veel te lang op een overdwars anaal ingebrachtte 7ender hebben moeten wachten.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Ik voel een uitnodiging aankomen........ whoeiiiii![]()
Geïnspireerd door een topic elders: ik zou het leuk vinden als er een paar goedkope gitaren zijn. Echt onderkant van de markt. Fazley, Harley Benton, spul van €100 en minder. Liefst waarvan de eigenaar meent dat ie de vergelijking met duurdere modellen aankan. Ik ben oprecht benieuwd of ze overeind blijven.
Harley Benton wil ik graag uitproberen ja
Ik heb er twee maar beiden zitten niet in de race afdeling. Eentje LP en eentje Tele. Beide met Donlis pups en verder 100% origineel.
Favorieten/bladwijzers