Voor mij is de sound goed genoeg, ook die van de ingebouwde effecten. Hij klinkt veel beter dan mijn Katana 50. Gisteren de Katana Librarian app gedownload op mijn telefoon en een USB OTG verloopkabeltje gekocht, zodat ik eenvoudiger en sneller bij alle instellingen kan.

En ja, ik mag hópen dat er veel betere setups bestaan. Ik was maar 500 euro kwijt en dan heb je dus footswitch, effecten, en de combo versterker+luidspreker. En om voor dat geld een betere complete setup te kopen wordt alweer wat lastiger.