De Kemper is echt nog wel klasse hoger (mag ook wel). Dat wil niet zeggen dat de mooer slecht is, integendeel. Ik heb nog niet echt een eerlijke A/B vergelijking gedaan omdat ik op de mooer altijd vrij snel een toon indraai zonder echt uitgebreid te zitten tweaken.