Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 754 van 869 EersteEerste ... 254654704744752753754755756764804854 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.531 t/m 7.540 van 8681
    Senior Member

Standaard

Tijd voor een update:
    De oude situatie met mijn 60x30cm bordje ging echt niet meer dus het was tijd voor een maatje groter; 80x40.
    Oud:

Nieuw:

One Control Iguana loop switcher op een simpel Palmer board met voorlopig nog twee Harley Benton voedingen (1 Junior en een ISO2, dus 13 geïsoleerde uitgangen totaal).
    Wellicht nog een keer een "upgrade" naar een Strymon Zuma maar voorlopig werkt alles prima zo.

Loop1: Shin-Ei Companion 8-tr Fuzz Wah. (Wah is ok maar de Fuzz is top!)
    Loop2: EH Soul Pog, Ibanez CP-10, Xotic EP Booster
    Loop3: Ibanez TS-808, MXR Super Badass Distortion, Catalinbread WIIO
    Loop4: Boss CE-1
    Loop5: Boss CE-2, BF-2, DM-2W, Visual Sound Dual Tap Delay, TR-2, FRV-1

Wellicht dat de CE-2 en de FRV-1 er binnenkort vanaf gaan en plek maken voor wat extra drive pedalen.
    Dit weekend alles eens goed testen en kijken wat er nog aangepast moet worden.

Senior Member

Standaard

Oeh, die visualsound delay heb ik ook al een paar keer met een schuin oog naar gekeken, gaaf ding

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik vind die gigrig switcher er anders ook best fancy uitzien met die lichtjes!

Wat is dat roze pedaal tussen plasma pedal en hartman flanger in?
    Met kerst mag die ook in de woonkamer

Dat is een Deep Trip BOG Fuzz. Is eigenlijk een Fuzz Face kloon, maar met een aantal te gekke toevoegingen: goed met buffers ervoor (bijv. wah) en extra regelaars om ook met Humbuckers goed te werken. Heel fijn ding.

Demootje (een van de vele): https://youtu.be/VkCd8RVyjhM

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Dat is een Deep Trip BOG Fuzz.
    Ik weet niet of het aan dat pedaal ligt of aan heer Hermans, maar hij krijgt best wat verschillende sounds uit dat pedaal, mooi spul.

Senior Member

Standaard

YES! Retro Sonic chorus eindelijk terug op mijn board. Een chorus met volume regeling!

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Er is dit jaar weer het een en ander veranderd op mijn pedalboard.

2018...

2019!

Pedaltrain Novo 24. Voeding door een Truetone 1 SPOT Pro CS12 die eronder is geschroefd.

Signaalketen:
    Boss WL-50 - One Control buffer split - Bigfoot Octopuss (passieve octave up) - DigiTech Dirty Robot - JRockett Rockaway Archer - Toadworks Phantasm phaser - Suhr Riot - Keeley 30ms - A/DA PBF flanger - Hotone noise gate - Wampler Ego compressor - Boss FV-30L volume - Earthquaker Devices Avalanche Run (delay/reverb) - One Control Mosquite Blender

Het volume pedaal (niet op de foto) ligt los voor mijn pedalboard.

Vervangen zooi:
    • Line 6 Relay G10. De gammele voedingsingang ging stuk. Nu dus wireless met de Boss WL-50.
    • In het (alternatieve) chorus departement is de Pigtronix Quantum vervangen door een Keeley 30ms.
    • De CMATMods Brownie gaf ook op 9V nog teveel ruis en is vervangen door de muisstille (wat ruis betreft ) Suhr Riot.
    • De CMATMods Butah low gain overdrive is vervangen door mijn laatste aanwinst: de Rockaway Archer.

What's up with that buffer split & blender?
    Het gesplitte signaal gaat (via de tuner) naar een optioneel tweede pedalboard B. Het splitsignaal komt pas bij de Neo Instruments Mini Vent via de blender weer terug in de keten.
    Een gewone looper komt terug op dezelfde plek in de keten waar hij er ook uit gaat, maar hiermee kan je twee pedalboards volledig parallel schakelen. Dat werkt perfect omdat die blender in feite helemaal geen loop send nodig heeft. Via de loop return kun je elk gewenst signaal erbij mengen, in dit geval dus pedalboard B.
    De prima BJF buffers in de One Control pedalen zorgen ervoor dat bij deze lange ketens de tonesuck minimaal blijft.

Mijn tweede pedalboard staat vol met exotische effecten van EHX (Mel9, B9, Ravish Sitar, Talking Machine, 8-step sequencer, Super Ego), maar als die allemaal uit staan dan kan ik ook gewoon wat clean signaal terugmixen bij het signaal van pedalboard 1. Vooral met modulatie klinkt dat vaak erg mooi.

Dit is pedalboard B:

Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Wow, gave phaser!
    Werken die ACD en ACS knop ook tegelijk, of is dat echt de een of de ander?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wow, gave phaser!
    Werken die ACD en ACS knop ook tegelijk, of is dat echt de een of de ander?
    Ja, ze werken tegelijk. Alleen moet je dan oppassen dat ze elkaar niet gedeeltelijk weer opheffen. Vaak wordt het effect daarmee juist wat subtieler maar soms is dat ook wel fijn.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Leuk speelgoed!

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Moderator

Standaard

Vette rig zeg! Kan ik me wel een weekend mee in een oefenruimte opsluiten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten