Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Threaded View

Senior Member

Standaard

Eigenlijk ben ik ook gewoon knettergek en moet ik hoognodig in een ijsbad, want ondanks het feit dat je onwaarschijnlijk veel goede geluiden uit die Hammer kan halen, is het me in zekere zin maar om één geluidje te doen. En dat ene ietwat nasale geluid houdt me in zijn greep. Zet 1 van de knopjes een millimeter een andere kant op en dat betoverende geluid is weg.

Al die moeite en al dat geld voor 1 geluid...., het slaat ook helemaal nergens op.

Maar ja....
    Ik bel de beste man dinsdag even. Als we snel een goede deal kunnen maken koop ik 'm. En anders pleur ik rustig mijn spulletjes op Marktplaats en wacht ik geduldig af tot mijn lade gevuld is met pecunia. Dan ga ik eerst even stevig mijn reukorgaan in het papiergeld drukken en dan maak ik een beslissing. Ik heb uitgerekend dat, indien ik alles weet te verkopen voor de schappelijk prijzen die ik in gedachten heb, ik al heel dicht bij dat andere pedaal kom dat (helaas) tweemaal zo duur is, maar waar je talloze compleet nieuwe, gestoorde, inspirerende, wonderschone geluiden uit kan toveren. Misschien moet ik daar maar gewoon voor gaan.

Eerst een ijsbad. Mijn hersentjes koken over.

Kennen jullie dat niet, pedaalkeuzestress?
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 21 april 2019 om 08:29
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten