Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 749 van 866 EersteEerste ... 249649699739747748749750751759799849 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.481 t/m 7.490 van 8652
    Moderator

Standaard

Naam: IMG_20190328_202941386.jpg
Bekeken: 700
Grootte: 101,0 KB

Korg Poly
    Teese Picture wah
    EHX SMall Stone
    Ibanez AF9
    Klon(e)
    Ibanez DML
    Ibanez Tube King
    ThorpyFX Gunshot (nieuw ipv de Animal, deze heeft net wat meer korrel en een iets andere compressie, erg fijn)
    EHX DMM golden oldie
    Barber Tone Press
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Das een fijn bordje! Kan ik 't ook wel mee ;-)

Senior Member

Standaard

One fine combi of boutigué & vintage galoré

Senior Member

Standaard

Hoe lang heb je de ThorpyFX Gunshot? In eerste instantie was ik er helemaal weg van. Alles klinkt meteen groot. 2x 4x12’s. Uiteindelijk toch maar weggedaan omdat het instellen zo verschrikkelijk moeilijk was. Ten eerste hebben de knoppen heel veel invloed op elkaar. Ten tweede waren de knoppen heel gevoelig. Elke millimeter veranderde je sound.
    In praktijk was ik zo vaak aan het knoppen draaien en was ik nooit [I]echt[I] tevreden.
    Met pijn in mijn hart weg gedaan.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    Das een fijn bordje! Kan ik 't ook wel mee ;-)
    Ik ook (en nog wat tekens).
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Naam: IMG_20190328_202941386.jpg
Bekeken: 700
Grootte: 101,0 KB

Korg Poly
    Teese Picture wah
    EHX SMall Stone
    Ibanez AF9
    Klon(e)
    Ibanez DML
    Ibanez Tube King
    ThorpyFX Gunshot (nieuw ipv de Animal, deze heeft net wat meer korrel en een iets andere compressie, erg fijn)
    EHX DMM golden oldie
    Barber Tone Press
    Als ik heel eerlijk ben (nahja ik ben Erik) echt een van de eerste bordjes die ik snap.

Moderator

Standaard

@ Comfy Dan & telerocker: thanks!

@Pepe: een goede samenvatting. Na veel testen vond ik een aantal klassiekers te goed om niet zelf aan te schaffen. De boutique hype ben ik zelf ook wel eens in getuind, maar meestal gewoon blijven luisteren wat ik zelf prettig vond. Dit is het resultaat

@Jan B: Nou, eerlijk gezegd sinds gisteren. En ik vond m juist snel goed ingesteld, maar ik had wat voorwerk gedaan. Calibre knop als een soort aparte drive zien, die je mengt met de normale drive kant. Die drive kant is me veel te TS maar door het mengen met meer open, bass & treble boost-achtige Calibre wordt het ineens een puik ding met lekkere bite, sustain. Fantastische mix-prikker!

@Erik: thanks! Wah, phase en filter vóór de drives, dan een dirty/bass boost, dan de DML die ik meest voor flange gebruik (en die klinkt dan ook echt lekkerder pre-drive). Dan mijn medium gain drive met meer sustain, dan de wat subtielere drive met minder sustain (de nieuwe aanwinst Thorpy), de onvolprezen DMM voor chorussy slap back of korte delay en achteraan de Tone Press als boost of limiter, afhankelijk van de gitaar en amp.
    Er zijn een paar dingen die je anders zou kunnen zetten in theorie, maar in de specifieke samenhang komen deze doosjes het best tot hun recht.

Sowieso nog een hoop credits aan D_H, die jaren terug een aantal gemodificeerd of opgelapt heeft (alles Iba's en EHX dus, maar ook de Klone). Nog steeds ontzettend veel plezier van vriend.

Senior Member

Standaard

Lekker bordje, Mitch!!!
    Maar...., wtf is die Ibanez AF9? Tuurlijk, daar kan ik ook naar Googlen, of op YouTuben, maar ik lees het liever van jouw hand. Ik kan me niet herinneren dit ding ooit te hebben gezien. Het wekt mijn interesse. En dat is goed, zolang het maar niet mijn GAS wekt.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Moderator

Standaard

Waarde vriend! Dat is een envelope filter en best een lekkere. Ik gebruik'm niet heel vaak, dan blijft -ie leuk. De synth solo van I Want to Break Free vertaal ik op die manier naar gitaar bijvoorbeeld. Zeker bij noten uit laten klinken reageert het soms onverwacht en dat is wel zo prettig
    Het is minder strak dan de wah en heeft veel minder laag dan de phaser en dat maakt het een prettig alternatief.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten