Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40

Threaded View

  1. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.264

    Standaard

    Akoestiek blijft altijd moeilijk.
    Voor het geval je meer info zoekt: http://www.gehorighuis.nl/begrijpen/...nschappen.html
    Om tegelijk ook de akoestiek binnen je studio netjes te houden, zou je houtwolcement kunnen overwegen, al dan niet met een aangehechte laag EPS om de geluidsdoorlaat te beperken. (fabrikant = Heraklith). Wat interne akoestiek betreft, moet je ook vooral denken aan het LEDE beginsel en in relatie daarmee het boekenwand effect (wisselende achterholtes geven wisselend midden+laag labyrint naar beide kanten)
    Laatst gewijzigd door piezo; 8 februari 2019 om 22:00

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top