Bax heeft de laagste prijsgarantie inmiddels laten vervallen! Scheelt ze weer mailtjes beantwoorden. Ik heb verder weinig met Bax, ze zijn zeker niet meer de goedkoopste maar voor een setje snaren wil ik wel iets meer betalen :-)
Bax heeft de laagste prijsgarantie inmiddels laten vervallen! Scheelt ze weer mailtjes beantwoorden. Ik heb verder weinig met Bax, ze zijn zeker niet meer de goedkoopste maar voor een setje snaren wil ik wel iets meer betalen :-)
Ik koop vrijwel alles bij Thomann en Music Store, ze Djurmenz dus. Eenmaal iets bij Bax besteld, maar dat bleken ze alleen virtueel te hebben, was binnenkort weer leverbaar en de dag erop was het uit het assortiment. Die avond nog snel bij Feedback besteld en de volgende ochtend al in huis.
Genoeg bij Bax besteld, prima service, snelle en juiste levering, en 1x melding gehad van elders lagere prijs en ook tegoedbon gekregen. Top tent.
Dat laatste doen ze in principe niet meer. Ik had de één na laatste keer dat ik wat bij Bax besteld had eerst melding gemaakt van een goedkopere prijs elders die toen afgewezen werdt op de andere voorwaarden van die webshop (geen drie jaar garantie bijvoorbeeld) en dus niet op de prijs. Dus je betaald bij Bax een hogere prijs voor onder andere hun 60 dagen zicht en 3 jaar garantie. Of dachten we dat het extra service is van Bax ;-)
10 jaar geleden waren ze imo nog een top tent.
Bij mij werd er niet moeilijk gedaan over voorwaarden (of wellicht hebben ze die gechecked en waren die hetzelfde). Maar goed als dat onderdeel van hun regels omtrent prijs matching zijn, geen probleem toch? Garantie kost ook geld.
Als hun prijzen in de gehele linie hoger liggen zou dat zo kunnen zijn. Ik snap niet zo goed waarom je welhaast op een Anti-Bax Crusade lijkt te zijn. Hun aanbod is fantastisch, goede garantie, ze scoren 9.1 op trustpilot aan de hand van 50k reviews, ik vond en vind t een prima winkel met zeer vriendelijk personeel. En leuk dat ze ook een aantal birck en mortar shops hebben.
Nogmaals de laagste prijsgarantie voeren ze niet meer. Uiteraard kun je ze nog mailen en misschien willen ze het product voor die lagere prijs alsnog leveren maar het is geen actiepunt meer.
Ik ben niet anti-Bax daar ik heel af en toe nog wat bij ze bestel. Ik ben klant vanaf 2007 als ik mijn bestelhistorie mag geloven en na die tijd is er echt veel verandert en een aantal zaken ime niet ten goede. De manier waarop ze met personeel omgingen was misschien wel het dieptepunt voor ze maar ik heb zelf diverse voorbeelden van b-stock en zelfs gebuikte defecte producten als nieuw verkopen tot niet je geld tijdig terugboeken bij een retour, niet op mail reageren, lange wachttijden aan de telefoon en zo heb ik er nog wel een aantal. Met andere muziek webshops heb ik dit nog niet zo erg gehad. In de winkel zelf ben ik nog nooit geweest dus daar heb ik geen mening over.
Reviews op trustpilot vind ik weinig toevoegen, het gaat uiteindelijk om mijn eigen ervaringen en die waren niet altijd positief.
Ik had halverwege september een vraag gesteld over de status van een B-stock artikel. Dat was overigens een dag later verkocht. Toevallig kreeg ik vorige weer, ruim een maan na het stellen van de vraag een reactie. Het was geen antwoord op mijn vraag, maar de mededeling dat ze het heel druk hadden en dat het antwoord daarom wat langer op zich kon laten wachten dan normaal. Het verhaal dat ze niet reageren kan ik daardoor niet bevestigen
Gister de eerder besproken Two Notes Torpedo Captor als B-stock bij Thomann gekocht. Maar ook als nieuw nog steeds €229,- terwijl ie bij Bax ineens boven de €300,- zit. Ik weet het niet, maar als je al eerder er op gewezen bent dat het apparaat elders goedkoper is, wel of niet op voorraad, dan doe je toch iets niet heel slim. Als ze dit bij meerdere artikelen doen, dan vrees ik voor de toekomst voor Bax.
Ze hebben bij mij altijd wel gereageerd, maar het lijkt wel of ze soms net even later reageren wanneer het qua prijs even slecht uitkomt. Dat ze overigens niet meer aan een laagste prijs garantie doen lijkt mij geen goed teken. Dan hebben grote vrienden Thomann en Musik Produktiv dat dus toch langer volgehouden.
Volgens mij gaan de prijzen nu gewoon omhoog (ik heb al meerdere dingen gezien), zodat ze zometeen, voor de sinterklaastijd, "lekker veel korting" kunnen geven.
Nu is het sowieso altijd slim om naar de "korting waarvan" te kijken, oftewel wat er overblijft wat je moet betalen, maar ik ken wel wat mensen die gewoon helemaal blij worden van "korting".
Favorieten/bladwijzers