Ik heb altijd het idee dat lui die zoiets organiseren eigenlijk bar weinig met bandjes van doen hebben en totaal niet weten wat zelf actief muziek maken inhoudt. Het lijkt ze gewoon wel leuk om te organiseren en er zit er altijd minstens één bij die het dolgraag allemaal wil presenteren.
Zelf wel eens aan een talentenjacht in Kassel meegedaan, wat redelijk hilarisch verlopen is.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers