Helaas is alles na 2.50 verbonden aan een HX Edit versie die mijn ouwe MacOS niet meer ondersteuntdus ik laat alles even aan me voorbijgaan. Maar ik ben dik tevreden met 2.50, niets mis mee.
Helaas is alles na 2.50 verbonden aan een HX Edit versie die mijn ouwe MacOS niet meer ondersteuntdus ik laat alles even aan me voorbijgaan. Maar ik ben dik tevreden met 2.50, niets mis mee.
Favorieten/bladwijzers