Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1624 van 1797 EersteEerste ... 624112415241574161416221623162416251626163416741724 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.231 t/m 16.240 van 17961
    Senior Member

Standaard

Pff, dat van mijn reet bedoel ik toch niet letterlijk jongen. Bijdehand! En hoe weet jij of ik geen enige vorm van kennis of ervaring heb? You dont even know me bro.

Deze kerel heeft wel eens meer advertenties met 2e hands gitaren met vraagprijzen gelijk aan of boven de nieuwwaarde.

Mijn mening is dat iemand een mafjoekel is als hij 100 euro boven de nieuwprijs durft te vragen voor een (midrange) gitaar van 30 jaar oud en dat verkondig ik hier dan. Mag gewoon op een gitaarforum. Mijn mening delen met mijn online gitaarbroeders. En dat hoeft ook niet in perfect ABN wat mij betreft. Boeie!

Edit: en je noemt mij een internetridder met je 21.000 posts haha :P
    Laatst gewijzigd door gitaarmike; 29 juni 2018 om 10:53

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Deze kerel heeft wel eens meer advertenties met 2e hands gitaren met vraagprijzen gelijk aan of boven de nieuwwaarde.

Mijn mening is dat iemand een mafjoekel is als hij 100 euro boven de nieuwprijs durft te vragen voor een (midrange) gitaar van 30 jaar oud en dat verkondig ik hier dan.
    Ik betaal graag €100 meer voor een Koreaanse Sheraton uit 1986 dan voor de huidige Chinese brol waar misschien soms wel een goed exemplaar tussen zit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ... die op hun beurt gewoon zijn afgeleid van de 1959 Gibson special.
    Ja uiteraard.
    Die natuurlijk weer een afgeleide is van de 1958 Junior DC ;-)
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik betaal graag €100 meer voor een Koreaanse Sheraton uit 1986 dan voor de huidige Chinese brol waar misschien soms wel een goed exemplaar tussen zit.
    Nou niet alle chinese gitaren zijn per definitie brol (ik heb er 2 die zich erg goed houden tussen verder allemaal USA en Japanse gitaren), maar idd is een 1986 koreaan absoluut zeker 100 euro meer waard dan een gloednieuw chinees exemplaar.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

Tja, waar halen ze het lef vandaag... net zoals hier:

https://www.chicagomusicexchange.com...-07615/4491678

Terwijl een nieuwe veel goedkoper is!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Tja, waar halen ze het lef vandaag... net zoals hier:

https://www.chicagomusicexchange.com...-07615/4491678

Terwijl een nieuwe veel goedkoper is!
    Wat een mafjoekels.

Senior Member

Standaard

Ai noh! Ik heb het toch over een (amper) midrange gitaar jongens. Geen vintage gibson. Bijdehandjes :P, alles letterlijk nemen en shit.
    Veel plezier met je 30 jaar oude afgeragde epi met zogenaamde koreanse mojo. Gitaarmike out

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Ai noh! Ik heb het toch over een (amper) midrange gitaar jongens. Geen vintage gibson. Bijdehandjes :P, alles letterlijk nemen en shit.
    Veel plezier met je 30 jaar oude afgeragde epi met zogenaamde koreanse mojo. Gitaarmike out
    Punt was vooral dat ouder niet perse slechter of goedkoper betekent... Soms zijn oudere modellen stukken beter en dus gewilder, waardevoller...

Standaard

Prijzen van de nieuwe epi's zijn volgens mij recentelijk gedaald en de prijs voor deze "vintage" gitaar is volgens mij gelijk aan de oude nieuw prijs (are u with me ?)
    Dus ach....weet je... ut valt dus wel mee of zo

Senior Member

Standaard

Kijk ,dat het wat waardeverhogend werkt een oude koreaan kan ik nog inkomen. Maar 100 euro boven de nieuwprijs is toch wel erg fors naar mijn mening, en wat ik zei die verkoper doet dat altijd. 2e hands gitaren voornaamlijk cheapass gitaren boven de nieuwprijs proberen te verkopen. Mag natuurlijk. Maja, mijn inziens, een mafketel.

Edit: Damn, slechts nederlands... :P

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten