Oorspronkelijk geplaatst door
Lexvandoef
Hallo
In verband met het verkleinen van de collectie doe ik mijn Hook Captain 34 set van de hand. Het gaat om de Hook Captain 34 top en de bijpassende Hook 2x12 met het ovale open back gat aan de achterkant.
De set is natuurlijk gebruikt, maar in goede staat. De top heeft 2 jaar geleden een beurt gehad bij Leendert Haaksma en is daarna niet meer op het podium gebruikt. In de jaren daarvoor heb ik hem natuurlijk wel op het podium gebruikt maar door het vervoer in de bijpassende flightcases zie je dat er niet aan af.
Ik verkoop de set het liefst compleet maar eventueel kan de set in overleg in delen verkocht worden.
Het gaat dan om:
- Hook Captain 34: De eerste productieversie met EL34 buizen, plexi achtige eindtrap en Mercury Magnetics transformatoren, losse prijs: 1400e
- Hook 2x12: open back met ovale gat, zit een vintage Celestion G12S65 en een vintage Celestion G12H30 75Hz speaker in, losse prijs: 400e
- Flightcases door Thon Hauben voor zowel de top als de speakerkast, ze passen ook om een tal van andere tops en 2x12 cabs, losse prijs, 100e per stuk
Komt natuurlijk inclusief footswitch en speakerkabel.
De set is uit te proberen in Zwijndrecht, Zuid-Holland, in overleg ook op podium volume.
Ik verkoop de set het liefst, maar mocht je iets interessants hebben om in te ruilen (Bogner Duende 6V6 combo, Fender/Gibson/Gretsch, of ander high-end spul), dan heb ik misschien wel interesse.
Voor meer informatie kan je altijd een berichtje sturen.
Groetjes!
Alexander

Favorieten/bladwijzers