Hey Dennis, bedankt voor je uitvoerige antwoord!!!
Erg fijn voor mijn beeldvorming😊

Top dat je met de Pedalpro presets kan kopiëren en daar weer een iets andere afstelling aan kan geven.
Zo heb ik dat in mijn huidige processor ook gedaan, bijvoorbeeld 4 slagpresets die qua EQ hetzelfde zijn maar alleen w.b. de chorus en delay wat verschillen.

Kan je die presets nog opslaan in 2 of meerdere groepen of banken, dus n soort sorteren in slag en solosounds?
En ze daarna pas een locatie toekennen onder de voetschakelaars?

Ik ben ook sowieso erg benieuwd hoe de Pedalpro zal klinken over mn Marshall JMP 2204 top en mn Vox Cab met Alnico Gold speakers.
Tis misschien jammer dat er geen send/return op mn amp zit maar misschien ga ik die er nog wel op laten maken.

Ook de overdrives ben ik erg benieuwd naar, die gebruik ik nu alleen voor de solo’s want die er in mijn stokoude GP8 processor zitten klinken heerlijk voor de solo’s maar naar mijn smaak niet lekker voor een slaggitaarsounds.
Ik stel mn Marshall top nu af crunch en maak m iets cleaner door mn gitaarvolume pot iets terug te draaien en en vol open geeft dan n heavier sound icm met een heftiger ingestelde EQ volume.
Maar dat blijft behelpen, ik hoop dat ik met de Pedalpro de overdrives wel lekker klinken zodat ik de Marshall iets cleaner kan afstellen voor de “cleane” sounds.
Een randje mag er wel aan blijven zitten, vind ik wel lekker...
En ik hoop dat de overdrive niet te netjes klinkt en de distortion niet te krasserig en té metal.

Ik ga maar eens kijken of ik de Pedalpro ergens kan uitproberen in Nederland.
Ik heb begrepen dat ze weer of nog steeds in Nederland zitten?
Maar waar is nergens op hun site te vinden, ook geen telefoonnummer, nogal vaag trouwens....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk