Leuk om te horen! Doet me denken aan mijn begintijdBen ooit begonnen met van die Velleman kitjes. Een flip-flop knipperledje, een lichtorgel, een IR lichtsluis en een pong spelletje voor op tv. Dat spelletje was echt goud. Ik denk dat ik 10 jaar oud was toen?
Paar jaar later, op mijn 14e een Hammond L100 2xEL84 eindtrap gekocht voor 40 euro, toen begon het gedonder pas echt.De trafo's daarvan gebruik ik nog altijd wekelijks. Die dingen hebben nu in 5 verschillende circuits gezeten, haha.




De trafo's daarvan gebruik ik nog altijd wekelijks. Die dingen hebben nu in 5 verschillende circuits gezeten, haha.
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers