Spannend hoor! Laat je niet teveel afleiden hoor, ik heb alle tijd.(En ik mag ook best gewoon zelf nadenken.)
Ik zat erover te denken om de hele converter in zo'n kastje te proppen en dat kastje op de achterkant van de amp schroeven. Om de EMI buiten de deur te houden. Is het ook nuttig om de 500 Volt leiding te ontkoppelen met een LC filter om het uitzenden van rommel in de amp te voorkomen of is dat te voorkomen met een goede layout? Het chassis is 20 x 10 x 5 cm, echt heel klein. Dat aluminium bakje op de foto is 50 x 50 x 31 mm buitenmaat met deksel. Zit er nog aan te denken om deze hele kwestie van de converter ook op circuitsonline te zetten maar ik word hier al super op weg geholpen!
![]()



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers