Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 565 van 593 EersteEerste ... 65465515555563564565566567575 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.641 t/m 5.650 van 5928

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Sorry Barno, maar hier vergis je je toch echt. De waarheid gebiedt te zeggen dat de man echt wel degelijk meerdere hits heeft gehad, wereldwijd. In Amerika is het sowieso een grote jongen. Ik weet niet hoe het in België is, maar ook in Nederland heeft ie meerdere radio hitjes gehad. Hij stond ook al op alle grote podia en festivals, zit bij een grote platenmaatschappij en heeft ook al 's een Grammy gewonnen. Ik word niet erg warm van zijn muziek, maar ik kan niet ontkennen dat de man toch wel erg succesvol is. Mayer heeft z'n schaapjes wel al op het droge hoor, die heeft echt wel een bankrekening met zes nullen, in de plus wel te verstaan.
    my bad, dat krijg je als je niet eerst gaat googlen. Ik ken zelf echt geen enkel nummer van 'm en ik kan me niet herinneren dat ie in Belgie veel airplay of festivals heeft maar mss luister ik naar de verkeerde radiostations. Anderzijds, wat pepe zegt, schaapjes op het droge is in die kringen toch wat anders dan wat wij er ons bij voorstellen.

Standaard

Vind die nieuwe PRS juist erg mooi ! Smaken verschillen

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Aah Mayer, mooiboy... niet mijn ding behalve :

Toch nog voldoende midnight toker om het licht & luchthartige ervan te waarderen.

Standaard

Dit is het speciale van John Mayer.
    Iedereen heeft een eigen nummer van die gast die waardevol is. Voor mij is dat de Curtis ode/rip off.

Als ik zo mijn oor te luisteren leg is toch wel een flink deel van de John catalogus benoemd door die individuele voorkeurtjes.
    Dus ja ook ik: Mijn hartje gaat er niet echt sneller van kloppen van die Mayer, behalve bij dit liedje.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Senior Member

Standaard

geld is zo vluchtig, als je er zo veel van hebt ga je maar beleggen en wat voor drama's heeft dat niet in de VS opgeleverd door de mentaliteit van banken.
    die PRS doet vooral door de headstock vreemd aan, maar daar zijn we ook al vanaf onze jeugd mee geprogrammeerd, dat is het model en als het ergens niet zo is als, dan kan het niks zijn.
    lijkt mij stug dat hij met iets geassocieerd wil worden wat niet aan een bepaald kwaliteit en eisen voldoet, maar we weten het niet eerder dan wanneer hij zelf er een optreden mee gegeven heeft lijkt mij ;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    geld is zo vluchtig, als je er zo veel van hebt ga je maar beleggen en wat voor drama's heeft dat niet in de VS opgeleverd door de mentaliteit van banken.
    die PRS doet vooral door de headstock vreemd aan, maar daar zijn we ook al vanaf onze jeugd mee geprogrammeerd, dat is het model en als het ergens niet zo is als, dan kan het niks zijn.
    lijkt mij stug dat hij met iets geassocieerd wil worden wat niet aan een bepaald kwaliteit en eisen voldoet, maar we weten het niet eerder dan wanneer hij zelf er een optreden mee gegeven heeft lijkt mij ;-)
    Hij heeft er al meerdere shows mee gespeeld hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Hij heeft er al meerdere shows mee gespeeld hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    dat wist ik niet, maar dat zegt toch wel dat hij zijn muziek daarmee kan maken, de sound kan krijgen die hij nodig heeft.

en deze sound en zijn spel vindt ik persoonlijk geweldig
    https://youtu.be/_N0gnDE6OxY

Standaard

Ivm de endorsement deal. Ergens op het net staat dat Fender eiste dat Mayer enkel met Fender versterkers op het podium zou staan.
    Hij mocht nog op zijn vintage versterkers spelen, zijn Dumbles enzo, maar die moesten verstopt staan achter het podium. In het zicht mochten dan lege Fender cabinetten staan.
    Ja, da's bijna zoals playback.

En omdat er blijkbaar een obligaat filmpje bij hoort, Mayer is misschien wat glad, maar dit vind ik wel lekker hoor:

Senior Member

Standaard

Maar dat is niks nieuws toch? Die grote witte muur van Marshalls bij Status Quo was ook alleen maar decor om hun Voxen te verbergen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten